FAQ

Hvordan kommer vi i dialog med jer?

Ring på 70204644 eller send en mail på nicepepole@t4c.dk

Hvordan rekvirerer vi et tilbud hos jer?

Ring på 70204644 eller send din forespørgsel på nicepeople@t4c.dk

Hvor lang tid går der fra første henvendelse til vi hører fra jer?

Vi lægger store vægt på, at kommer tilbage inden for samme dag, seneste inden for 24 timer.

Hvordan kommer I tilbage på en forespørgsel?

Det af hæger helt og holdent af, hvor uddybende forespørgslen til firma rejsen er. Modtager vi forespørgslen på firma arrangementet over, så vil vi i alle tilfælde vender vi tilbage telefonisk med afklarende og uddybende spørgsmål, og afstemmer forventningerne, før vi går i gang med at udarbejde tilbud. Modtager vi henvendelsen over telefon, så klare vi det meste her.

Kan vi får jer ud til et uforpligtende møde omkring det forestående firmaarrangement?

Ja, vi vil helst besøge jeg i virksomheden og afholde det indledende møde. Det er en vigtig komponent i planlægningen, at vi haft mulighed for at besøge jer en eller flere gange. Det giver os en fornemmelse af jeres kultur, organisation og struktur.

Hvor tidligt skal vi begynde planlægningen?

Vi anbefaler minimum 3-6 måneder før afrejse – afhængigt af destination og gruppestørrelse.

Hvordan ser processen ud fra start til slut?

Det hele foregår i tæt dialog med jer. Vi starter med et uforpligtende møde, hvor vi taler jeres ønsker og behov. Herefter udarbejder vi et skræddersyet oplæg og tilbud, som I kan tage stilling til. Der skal som regel foretages mindre justeringer og tilføjelser til oplægget, hvorefter et revideret oplæg fremsende. Når I er klar, står vi for alt den videre praktik, håndtering af logistikken, indkvartering, møde og konference faciliteter, program, virksomhedsbesøg, netværksprogrammer, restauranter m.m. – I skal læne jer tilbage og glæde jer til turen.

Priser i oplæg og tilbud, er det fastpriser eller vejledende priser?

Vores tilbud er baseret på fast pris med option. Datoen vil fremgå af hver enkelt tilbud.

Skal I kende budgettet på forhånd?

Nej, ikke nødvendigvis, men det sparer os for en arbejdsgang eller to, og vi rammer nærmere bulls eye første gang. Vores erfaring giver os hurtig en idé om hvilke løsninger der skal til for at indfri jeg forventninger til firma arrangementet, om det er en firmarejse, incentive eller en firmafest eller event.

Tilbyder I skræddersyede løsninger?

Altid. Vi tager udgangspunkt I jeres behov til firmaarrangementet, og vi bygger alt op omkring jeres behov, målgruppe og budget.

Er det muligt at planlægge en MICE-rejse med kort varsel?

Ja, det kan lade sig gøre – men jo tidligere I er ude des flere muligheder er der

Hvilke destinationer tilbyder I?

Vi arbejder ikke ensidigt på udvalgte destinationer. Vi tager udgangspunkt i virksomheden og den specifikke opgave, ønsker og behov. Vi dykker ned i værktøjskassen, og kommer tilbage med et eller flere oplæg og tilbud, som vi mener matcher opgaven bedst. Vi betragter verden som vores arbejdsplads, og skræddersyr den enkelte firmarejse på kontoret i København.

Arbejder I også uden for Europa?

Absolut. USA, Asien, Mellemøsten og Afrika er alle mulige MICE-destinationer.

Hvilke transportformer tilbyder I?

Fly, tog, bus, konferencebus, privat transfer eller kombination – afhængigt af destination og bæredygtighedsprioriteter.

Tilbyder I bustransport?

Ja – vi har stærke samarbejdspartnere både i Danmark og internationalt. Vi skræddersyr busløsninger, der matcher jeres behov for komfort, punktlighed og gruppestørrelse.

Tilbyder I togtransport?

Ja – vi kan planlægge hele turen med tog, i Danmark og inde for Europa.

Tilbyder I flytransport?

Ja – vi tilbyder flybilletter til store og små grupper, med udrejse fra én eller flere lufthavne i Danmark, Europa, USA og Asien.

Kan I hjælpe med flybooking for hele gruppen uanset afrejsebyer?

Ja – vi koordinerer alle flyrejser, uanset afrejse by. Vi sørger for gruppebookinger, passende flytider og logisk ruteplanlægning, så alle ankommer rettidigt og uden stress.

Tilbyder i seating?

Ja, når det lader sig gøre. Som udgangspunkt, så forsøger vi at seate gruppen samlet i videst mulig. Vi kan desværre ikke være mere konkrete, da et er op til det enkelte flyselskab, hvorvidt de tilbyder muligheden og hvornår i forløbet seatingen forespørges. Inden for gruppen har vi mulighed for at tage højden for deltageren der ønsker gang- eller vindueplads.

Tilbyder I privat fly?

Ja – vi tilbyder at charter privat fly ind. Vi har stærke samarbejdspartnere i Danmark og internationalt.

Kan I arrangere shuttlebusser mellem hotel, event og lufthavn?

Absolut. Vi planlægger shuttletrafik efter jeres program og deltagerflow – med tydelig skiltning, koordination og backup, så alle ved, hvor de skal hen, og hvornår. Kan udbygges med eksklusive transportløsninger med limousiner, executive minivans- eller helikopter.

Kan I hjælpe med bagagehåndtering?

Ja – vi tilbyder blandt andet transport af bagage fra lufthavnen direkte til hotellet, mellem byer og indkvarteringer, og distribution af bagagen direkte på værelset.

Tilbyder I både standard og luksusindkvartering?

Ja, hele spektret – det afhænger af opgave der skal løses. Boutique-hoteller, konferencehoteller, resorts, slotte, mansion og chalet. Beliggenhed i storby, på stranden, på landet, ved en sø eller på en bjergtop med mulighed for ski in – ski out.

Har vi mulighed for at besøge et eller flere af de tilbudte indkvarteringer før vi beslutter os?

Ja, vi arrangerer gene en besøgsture.

Er der udgifter forbundet med en besøgstur?

Nej, som udgangspunkt afholder vi udgifterne i forbindelse besøgsturen da vi forventer at være i den del af beslutningsfasen, hvor der er tale om enten/eller.

Håndterer I hotelbookinger for hele gruppen?

Ja – vi sørger for booking af værelser til både gæster og eventpersonale, uanset om det er 10 eller 500 personer.

Tilbyder I alternative overnatningsformer?

Ja – hvis eventen har et særligt koncept så matcher vi indkvarteringen. Det kan være teltindkvartering i Jordan eller glamping i Island, outdoor-camps i Abu Dhabi eller andre unikke settings. Vi sørger for komfort, sikkerhed og atmosfære.

Kan I levere merchandise, tøj, snacks, kurve o.a. ud på værelserne før ankomst?

Helt sikkert, vi kalder det ”room-drop”. Vi koordinerer alt fra velkomstkurve og lokale specialiteter til flasker med vand, snacks, vin eller branded merchandise, som kan stå klar ved ankomst.

Kan vi købe forsikringer hos jer?

Ja, vi hjemtager tilbud på forsikringer skræddersyet til jer og jeres firmaarrangement. Tilbuddet tager udgangspunkt i dage, geografi, antal deltagere på firma arrangementet, medarbejdere, kunder og leverandører til virksomheden, aktiviteter over dagene og klart definerede dækningsområder.

Skal vi forsikre os yderligere når vi er på firmarejse eller corporate event?

Det kan der ikke svares entydigt på. I første omgang så anbefaler vi, at I starter med at følge op på forsikringsforholdene i jeres virksomhed. Som oftest en arbejdsområder der ligger i økonomiafdelingen.

Har jeg én kontaktperson hos jer?

Ja, du får én kontaktperson, som holder styr på det hele.

Hvordan foregår tilmeldingen

Vi udvikler hjemmesider til jeres arrangement der udover beskrivelse o.a., også indeholder registreringssiden skræddersyet til netop jeres arrangement.

Har vi mulighed for selv at stå for registreringen

Ja, I har mulighed for selv at stå for registreringen. Vi skal blot godkende registreringsformen, så vi får alle relevante data i første omgang.

Hvordan håndteres kostvaner, allergier m.m?

I forbindelse med registreringen har deltagerne mulighed for at registrere kostvaner, allergier og øvrige forholder relevante i forbindelse med planlægningen.

Er der mulighed for at opdaterer sin registreringer efter første registreringer er foretaget?

Ja, det er muligt at opdaterer sine registreringer senere i forløbet. Det kan være pasdata, hvis de er nødvendig i forbindelse med firmarejsen. Deltagelse i program, netværks program, restauranter, menuer, virksomhedsbesøg, foredrag m.m. så længe opdateringen ligger før deadline.

Hvad inkluderer jeres planlægning?

Vi planlægger hele programmet fra A til Z: fra ankomst og transport til møder, aktiviteter, middage og afrejse. Vi sikrer, at alle elementer spiller sammen – både praktisk, tidsmæssigt og økonomisk.

Hvordan arbejder I med ressourceallokering og -styring?

Vi fordeler og koordinerer alle nødvendige ressourcer – både menneskelige og tekniske. Det gælder hoteller, transport, mødefaciliteter, catering, moderator, teknikere og lokale samarbejdspartnere.

Hvordan arbejder I omkring budgettering og opfølgning på budget

Vi opstiller et samlet budget fra starten og holder dig opdateret undervejs. Alle udgifter dokumenteres, og vi giver løbende økonomisk overblik, så du undgår overraskelser. Vi optimerer løbende ud fra jeres økonomiske rammer.

Har vi én projektleder hos jer?

Ja – vi arbejder med aktiv projektledelse, som inkluderer statusopdateringer, fremdriftsrapporter og løbende anbefalinger. Det sikrer gennemsigtighed og rettidige beslutninger i forløbet.

Har vi projektlederen med på selve turen?

Ja, hvis der er indgået aftale om dette på forhånd. Er det f.eks. aftalt som en ydelse værende en del af tilbuddet eller i forbindelse med indgåelse af aftalen.

Kan vi beslutte os senere i forløbet, at vi ønsker projektleder med på turen?

Ja det kan I godt, men om det lader sig gøre, afhænger af projektlederens kalender.

Hvordan afregnes projektlederens tid på turen?

Projektlederens tid kan være indregnet som en del af grundprisen i tilbuddet, alternativ fremgår som et separat tillæg. Hertil kommer så transport, kost og logi.

Hvordan håndterer I selve eventafviklingen?

Vi er fysisk til stede, enten i form af projektlederen (on site manger) hjemmefra eller lokal projektleder (local on site manager). Vi sørger for, at alt forløber som planlagt. Vi kalder begrebet for on-site management. Vi tager os af alle detaljer, koordinerer med leverandører og håndterer ændringer i momentet, det kan være eksekvering af konkurrencer, håndtering af sponsorer m.m. – så du kan fokusere på dine deltagere og indholdet.

Hvordan overholder I GDPR?

Vi behandler alle deltagerdata ansvarligt og i overensstemmelse med GDPR. Det gælder både håndtering af navnelister, flyinformation, allergier og feedback. Vi sikrer kryptering, adgangsbegrænsning og datasletning efter behov.

Hvordan kommunikeres firmaarrangementet ud til deltagerne?

Hver deltager modtager adgang til T4C’s app, som beskriver firmaarrangementet i detaljer, herunder transport, indkvartering, dag-til-dag-program, forplejning, netværksaktiviteter, sociale indslag, teambuildingprogrammer og meget mere.

Hvordan kommunikeres der under selve turen?

Nødvendige opdateringer og justeringer undervejs pushes direkte til deltagerne via appen, som opdateres i realtid.

Har vi behov for at afvikle konkurrencer under opholdet, kan det lade sig gøre?

Ja, konkurrencen opsættes i vores app og distribueres til deltagerne på definerede dage og tidspunkter.

Vi har sponsorer tilknyttet firmarejsen, kan vi tilbyde dem synlighed?

Ja, vi kan tilbyde sponsorer synlighed på registreringssiden, hjemmesiden og i appen – eksempelvis via omtale og bannerannoncering.

Vi har sponsorer tilknyttet firmarejsen, kan vi tilbyde dem synlighed out-door over dagene?

Ja, vi kan indarbejde sponsorerne i et eller flere programmer i løbet af dagene. Det afhænger alene af budskabet, ambitionsniveauet og økonomien.

Har I mulighed for at afholde udlæg på vores vegne under firmarejsen?

Ja, vi kan afholde udlæg efter nærmere aftale.

Er der en omkostning forbundet med at få jer til at afholde udlæg på vegne af os i løbet af firmarejsen?

Ja, vi arbejder med et handling fee på 7,5–15 %, afhængig af servicens sammensætning, kompleksitet og øvrige forhold.

Kan I arrangere konferencer med mange deltagere?

Ja, vi har erfaring med alt fra 10 til over 1.000 deltagere.

Tilbyder I teknisk support til events?

Ja, vi sikrer AV-teknik, livestreaming, tolkning og backup-løsninger.

Hvad med branding og materialer?

Vi hjælper gerne med tryksager, bannere, navneskilte og andet visuelt udtryk.

Tilbyder I teambuilding?

Ja, vi tilbyder teambuildingaktiviteter.

Tilbyder I teambuildingaktiviteter tilpasset firmaarrangementet?

Ja, vi tilbyder udvikling af skræddersyede teambuildingaktiviteter, tilpasset jeres behov.

Kan vi få en kulturel aktivitet med i programmet?

Ja, vi tilbyder alle former for kulturelle aktiviteter, herunder koncerter og sportsarrangementer.

Kan I arrangere gallamiddage, fester og tilsvarende?

Ja, vi arrangerer alt fra helt traditionelle middage og gallamiddage til fester og klubaftener – som en del af firmarejsen eller et firmaarrangement.

Kan I arrangere en firmafest?

Ja, vi arrangerer gerne jeres næste firmafest eller corporate event.

Kan I arrangere produktpræsentationer?

Ja, vi kan arrangere produktpræsentationer og har gennem årene leveret flere – blandt andet på en gletsjer i Schweiz og en ø i det fynske øhav.

Tilbyder I fotodokumentation?

Ja, vi kan stille fotograf, videograf og droneoperatør til rådighed – enten til hele turen eller enkelte dele af firmaarrangementet.

Kan I hjælpe med evaluering af firmarejsen efter hjemkomst?

Ja, vi kan udarbejde en survey med relevante spørgsmål, som tager udgangspunkt i firmaarrangementet som helhed og specifikke delelementer. Vi sender spørgeskemaer digitalt og samler både statistik og citater.

Kan vi få opsamling af evalueringen udleveret?

Ja, vi sender en opsamling med anbefalinger til næste gang.

Hvordan håndteres afrunding og evaluering af firmarejsen efter hjemkomst?

Vi mødes og evaluerer resultaterne, eventuelt med udgangspunkt i surveyen. Vi udarbejder en slutafregning med opdateringer og justeringer indarbejdet, og umiddelbart derefter foretager vi opfølgning på budgettet for at sikre, at projektet ligger inden for de aftalte rammer.

Hvilke rejsebetingelser er gældende?

Vi arbejder efter B2B-pakkerejseregler og tilpasser vilkår efter kundetype.

Er I tilknyttet Rejsegarantifonden?

Ja, vi er tilknyttet Rejsegarantifonden.

Hvordan er Travel 4 Companies forsikret?

Vi har tegnet en udvidet ansvarsforsikring hos Gouda. Ønsker du yderligere information, er du velkommen til at sende os en mail på nicepeople@t4c.dk eller ringe på 70 20 46 44.